Njuravd. 9 - 14:00

Godmorgon!
Börjar med att säga förlåt för dålig uppdatering. Har haft ganska mycket annat och göra, glömt blogga helt enkelt. Ibland blir det så, man orkar inte riktigt uppdatera hela tiden. Beundrar dom stora bloggarna som måste hålla igång hela tiden, all credit till dom! Ang. min rubrik - Ska tillbaka till njuravdelningen idag klockan 2 och prata med min läkare där. Fick provsvaren och njurinflammation visade det sig att vara. Vad som händer nu, hur dom behandlar det osv. vet jag inte, får mer info om det idag förhoppningvis. Efter läkarbesöket tänkte jag handla hem lite så vi inte behöver handla direkt imorgon när Tobias kommer hem. Imorgon kommer han, läääängtar! Nu ska jag äta frukost, eftersom smöret är slut kör vi på havregrynsgröt. Annars får ni ha en bra måndag. Puss!


Haha, ganska kul bild faktiskt. Fika mitt på maxi är väl inte fel? ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: