New

Nu är vi hemma igen efter en shoppingrunda i Lödde. Fick med mig ett par nya brillor hem, behövdes verkligen. Tror bara jag äger ett par, röda.. Enklast med svart, passar till allt! Fick med mig en jättesöt top också från gina tricot, vit och kycklinggul. Har verkligen fått dille på babygul/kycklinggul nu, det är sååå snyggt!

Andreas är här på kaffe och Tobias pappa kom precis och ska ta mått på balkongen till trädäcket vi ska lägga imorgon. Kommer bli skitsnyggt! Evelina kommer också snart, efter hon ätit. Vi ska också få i oss något, men det är så så svårt när det är varmt. Är inte alls sugen på att äta något då.. Menmen. Ska gå och se om jag kan hjälpa till med något. Ha en fortsatt bra dag! Kram




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: