29 April

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag är trött, nyvaken och ruffsig i håret. Men annars är allt ok här. Vaknda bara för en liten stund sedan och väntar just nu på att kaffet ska bli klart. Måste ha mitt morgonkaffe, och det är verkligen ett måste. Överlever inte dagen annars haha! Men det är nästan för varmt att dricka såhär års men det slinker ner det med. Idag behöver vi handla hem lite mat, dryck och gott till imorgon. Bjuder nämligen över min mamma på middag imorgon (valborg) Så vi har en del vi behöver handla hem. Tänkte röra ihop en tårta också.. undrar vilken tårrta det blir.. Nä, tiden rinner iväg när man har roligt. Kaffet är klart och magen kurrar. Hoppas ni får  en jätte fin fredag, ta hand om er! Puss ♥


Imorgon (på valborgmässoafton) har även jag och Tobias känt varandra i exakt 3 år ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: