So live your life, eh

God förmiddag.
Allt bra med er? Härligt! allt är bra här med. Lite trött och krasslig men jag överlever. Idag steg jag upp redan halv nio, min käre pojkvän ringde och väckte mig, annars hade jag nog sovit till minst elva.

Min kusin är på väg hit. Vad vi ska göra har jag ingen aning om, något skoj blir det väl. Ska snart kila hem till mamm igen och laga soppa. Kommer lägga upp receptet på soppan senare, för den är verkligen jätt god!
So live your life, endast 11 dagar kvar tills jag blir myndig och får börja sköta sker och ting på egen hand. Lite skrämmande att bli vuxen på papper nu, kan jag inte få vara 17 alltid? Snälla...
Nej, detta fixar jag. Ha en fin dag min vänner!


Kommentarer
Erica♥

söt bild:)

2010-09-29 00:42:52
URL: http://eswensson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: