Dubbel S

Godmorgon,
Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Det har jag gjort, relativt iallafall. Jag har precis fått i mig lite morgonkaffe och sitter här med min gosiga morgonrock och mornar mig. Härligt väder är det idag också, alltid ett plus. Lördag, marnkad här i Kävlinge idag. Har inga planer på att dra mig dit men jag får se vad som händer.

Om exakt 13 dagar idag åker vi, jag och hela tjocka släkten + Tobias till Stockholm. Bamse har premiär på en teaterpjäs så vi som är bamse-familjen ska givetvis åka dit och se föreställningen. Ska jäkligt roligt faktiskt, för mig iaf som aldrig varit i Stockholm tidigare, så det är det jag ser mest framemot. Så, jag har redan nu börjat förbereda mig mentalt för att flyga dit... Tar knappt en timme men jag är lika rädd ändå, fan vi ska upp i luften... hatar verkligen och flyga.. Men med min älskade pojkvän och bror bredvid mig så ska jag väl hålla mig lugn.

Nej, det blev ett långt inlägg det här. Blir så när man inte uppdaterar ordentligt.. Ha en bra dag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: