Ledig!

Godmorgon;
Hoppas allt är bra med er denna soliga dag. Jag mår utmärkt, både sovit bra och fått en bra start på dagen. Dock väckte min söta hund mig, Tobias skulle ut och gå morgonrundan men han ville absolut inte. Han är livrädd för det nya kopplet vi köpt, ett 8-meters och den är jätte farlig... Så jag vakna av att han kom och gömde sig vid mig, "hos mamma är han ju trygg" aw, lilla bebisen min.

Just nu sitter jag med morgonkaffet och lyssnar på pearl harbor - tennessee, den är grym och sjukt härlig! Ska snart gå och göra mig iordning, vi ska en vända till jysk bland annat och leta efter ljusstakar man hänger på väggen. Vi var på IKEA igår och köpte nya tavlor, en taklampa till sovrummet m.m. Nu kom min bebis upp till mig, får ta och mysa lite med honom. Vi hörs under dagen - ha en bra dag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: