writing history!

Nej, det gör jag verkligen inte. Varken historia i ämne eller skriver historia i världen.. Kanske en dag?

Hej förresten! Allt bra med er? Härligt!
Jag är sjuk, igen. Jag har feber, förkyld, problem med andingen, ont i halsen och magsår. Jätte roligt, speciellt eftersom jag fyller år om 2 dagar, dvs torsdag. Jag hoppas verkligen att jag blir frsik innan! Men allra mest inför fredag då jag ska ha 18 års fest, och har bjudit jätte många så det vorde as tråkigt om jag fick dra tillbaka alla inbjudingar pga sjukdom. Äter hundra piller och kurer för att bli frisk, krya på dig själv Felicia!

Tobias är hemma igen, och med det kan jag blogga igen. Kommer ju bo här med honom i två veckor, så bloggen kommer vara i full rulle. Ska gå och lägga mig i en varmt bad nu, andas in ångor och bli bättre. Kramen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: