Svar på er frågor

Vad gör du om dagarna?
Jag går i skolan på vardagarna, då jag är frisk det vill säga. På min fria tid är jag med Tobias, och vi tillsammans är med vänner, och gör en massa kul aktiviteter. Vi är båda aktiva människor, varken jag eller Tobias tycker om att bara sitta hemma. Det ska hända något!

Varför städar du inte din brors rum oftare?
Jadu, mina kära broder. Jag kan tänka mig att det du som ställt denna frågan. Och du ska få ditt svar. Varför jag inte städar ditt rum är för att.. varför skulle jag? Haha, ser ingen anledning att städa ditt rum då jag tycker det skit tråkigt och städa.

Är det sant att din bror har fått nobelpriset?
Det är så sant så. I dumhet, fick han nobelpriset! :)

Hur ofta är du inne på kissies blogg?
Svårt och säga, men 1 gång om dagen kanske. Inte ens det vissa gånger.

Tycker du det är pinsamt att erkänna för folk i din närhet att du läser Kissie mer än vad dem vet?
Nej, det tycker jag inte. Jag läser hennes blogg, inget mer med det. Men sen att min kära bror som jag tror ställt denna frågan också och är "folk i min närhet"  tror att jag läser hennes blogg typ 150 gånger om dagen, vilket jag inte gör. Vi har en del hetsiga diskutioner ibland om just att läsa hennes blogg. Att han sen själv inte vågar erkänna att han själv läser hennes blogg, är lite skamligt. För han vet en del om henne, och jag har fångat honom många gånger när han läst hennes blogg. (Haha Tom!) Förstår inte varför det skulle vara pinsamt att läsa hennes blogg?

När ska du våga och flyga till Thailand?
När jag har lärt mig gå på vatten.

Vad anser du om att jag inte gillar att köpa nya kläder?
Jag anser absolut ingenting. Varför ska jag dömma dig för att du inte tycker om att köpa nya kläder? Jag personligen fullkomligt älskar att köpa nya kläder! Fast jag kanske inte behöver. Men det är ju jag. Du kanske lägger pengar på något du tycker om? Så jag anser faktiskt ingenting. Ingen är väl sämre människa bara för att man inte köper nya kläder.

Betyder det att jag är snål?
Det kan jag inte svara på. Eftersom jag inte vet om du inte köper nya kläder bara för att du är snål eller om du inte gör det för att du sparar, eller vill lägga pengar på annat. Men nej, det kan jag inte tycka.

Kan du inte skriva något inlägg på engelska någon gång?
Jo det kan jag väl göra. Förvänta er inte att det blir bra..

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle ge pengar till en del personer i min familj och framför allt hjälpa min mamma. Jag skulle bjuda familjen på en dyr och fin resturang och leva livet i lyx för en dag och shoppa så mycket jag hade kunnat! Jag hade även skänkt en summa till välgörenhet, en välgörenhet som har med sjuka barn att göra.

Vilka bloggar läser du mest?
Kenzas, fattybom och fokis är väl de jag läser mest.

Vill du ha barn med tobias?
Självklart. Men det är inte aktuellt nu, men någon gång efter min gymnasietid är över.

Vad fick dig att börja blogga?
Det som fick mig att börja blogga var nog mest de att jag ville dela med mig av mitt liv så att säga. Jag ville kunna skriva ner händelser i mitt liv, och kunna titta tillbaka på det jag skrivit. Jag ville liksom ge på något sätt, inspirera och själv ta lärdom. Faktum är att jag lärt mig skriva på ett helt annat sätt sen jag började blogga till exempel. Och jag har läst bloggar där jag fått ideér ifrån och så vidare.


Hur hoppas du att ditt liv ser ut om fem år?

Jag hoppas och tror att jag kommer ha ett jobb, bo tillsammans på "heltid" med Tobias. Kanske en liten på väg också..hihi!

Hur länge har du bloggat?
Sen Januari, 2010.

Hur långt vill du gå med din blogg?
Jag har inga planer på att bli sveriges största bloggerska iallfall.


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hann inte ställa några frågor :P

2010-10-13 17:55:09
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: