Titta vem som..

Hejsan.
Allt bra idag? Jag mår helt ok, lite trött bara. Denche har hållt på hela morgon och busat runder, redan tidigt imorse. Men nu tyckte han det var nog, så han dunsade upp i sängen så både jag och Tobias vaknade. Så ang. rubriken "titta vem som.." är uppe är resten av rubriken. Tobias! Han sover alltid längre än mig annars..

Snart kommer Louise och Oscar hit, med vår mjölk som vi glömde i deras bil igår. Tror dom stannar på kaffe också. Och idag ska vi nog ut och handla lite. Jag har fortfarande presentkort kvar sen min födelsedag, känner att det kliar och dom måste handlas upp! Annars önskar jag er en fin dag. Puss på er. ♥


- Varför jag har mössa på mig är bara för att mitt hår är så knepigt idag att det inte går och visa på bild. Då kan man dölja det diskret (host) och snyggt med en mössa :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: