My belly hurts

Godkväll!
Har äntligen kommit hem och har äntligen fått sätta mig ner i lugn och ro. Vi har inte gjort något jobbigt precis men jag tycker ändå att vi farit runder hela dagen. Men är hemma nu och sitter som vanligt med en god kopp te. Idag blev det summerfruits, som är en blandning av jordgubbar och hallon. Den är jätte god och dessutom koffienfri, vilket är bra när man dricker det framåt kvällen. Men ont i magen har jag. Antagligen magsåren som spökar. Har ju ätit en del som inte är bra när man har magsår idag, bl.a pizzasallad. Så jag får skylla mig själv!

Jag har haft en bra dag. Och imorgon väntar ännu en ny bra dag, förhoppningsvis. Upp tidigt imorgon och fixa pengar till hovslagaren sen beger vi oss till stallet. Får se sen vad eftermiddagen bjuder på. Syns imorrn.


Godnatt med er. Sovgott och dröm sött. Så syns vi som vanligt imorgon. Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: