My belly hurts

Godmorgon!
Som vanlig, är det ju alltid någonting med mig. Nu har jag vaknat med världens ont i magen. Jag hatar det, finns det något som är värre än när det kniper ordentligt i magen? Nej, typ inte. Jag får hoppas det går över, har tagit en ipren så det ska bli bättre. Jag har precis varit ute med Denche och sitter just nu och nördar mig framför datan. Lördag idag och jag har inga planer för dagen. För tillfället vill jag bara krypa ner i sängen och gå i ide för hela dagen. Men nope, så bli det inte! Kan städa, det börjar bli dags. Eller så kan jag bara gotta mig framför tv.en med en fet chipspåse och min sköna duntäcke över mig. Låter bra tycker jag!

Nej, vi får se vad det blir idag. Hoppas ni får en fin lördag iallafall. ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: