Morotskväll

Godkväll! ♥
Hoppas allt är bra med er, och att ni har en trevlig kväll. Jag har och har haft. Har haft några vänner på besök och vi hade jätte trevligt, mycket skratt och galenskaper. Tack mina vänner. Dock blev det väldigt tyst efter dom gått, och framför allt tråkigt när man haft så kul. Men jag har som alltid min lilla vovve. Han ligger här och beskyddar mig när jag käkar morötter som jag oppar i creme fraiche. Skitgott, och nyttigt dessutom!

Men nu är dagen slut för mig. Jag ska krypa ner i sängen med Denche. Natt nummer 2 här i lägenheten. Hoppas det går lika bra som igår, men jag tror det det ska det. Till och med bättre. Så, godnatt med er.
Vi syns imorgon! Puss och sovgott.




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: