Min bror

Godmorgon!
Äntligen vaken. Hade ingen som ringde och väckte mig idag eftersom min telefon inte fungerade. Men, jag har suttit och meckat lite med den och nu fungerar den igen! Skönt som fan, får panik utan en telefon!? Iallafall, igår vart en jätte bra dag. Jag hade en jätte rolig kväll med fina vänner. Spel, dricka, och en massa skratt. Det får vi verkligen göra om tjejer, och tack för kvällen. Jag ska alldeles strax ta på mig och gå ut med Denche. Vi ska promenera bort till Michelle där jag blir bjuden på frukost! Vilken lyx, slipper jag göra det själv. Hehe!

Jag hoppas ni haft en bra helg och får en bra söndag. Kram!
PS. Ni måste kika in på min brors blogg. Ni hittar honom under länkar. :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: