Mamma

Godmorgon!
Det blev en väldigt sen morgon för mig, då jag somnade halv 4 inatt och behövde sova. Så det blev ju att jag fick stiga upp för ca 40 minuter sedan. Jag är sjuk, förkyld och jävlig. "Däppt i däsan" låter det när jag säger det, precis som i reklamen för förkylningprodukter. Nåja, det vekar bara vara ett lätt förkylning.

Min mamma är på ingång, jag som är så snäll bjöd hit henne på kaffe. Det är så himla bra att hon bara bor en gård härifrån hehe, så jag har inte så långt ifrån henne. Skitbra! Så, iallafall. Vi ska fika och prata mor&dotter snack, vilket jag älskar. Min mamma är världens bästa att prata med. Jag älskar dig mamma! ♥
Nu får jag sätta på kaffet och gör mig klar innan hon kommer. Ha en fin måndag.


Kommentarer
Sandra

Krya på dig.

2010-10-25 14:10:51
URL: http://lilleput.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: