Löshår

Nu är löshåret helt färdigt, och fint blev det. Dock väldigt mörktbrunt och dessvärre har jag röda nyanser i mitt och skillnaden mellan mitt hår och löshåret just nu är ganska stor. Så det får bli en färgning till så fort jag fixat en ny hårfärg. Fast jag vet inte om jag ska färga löshåret i en mer rödbrun färg eller om jag själv ska färga mitt hår, mörkbrunt.. det får jag klura på tills imorgon för det har jag ingen lust med ikväll. För Michelle kommer snart tillbaka hit och då är det myskväll som gäller, med bland annat alkohol! Detta blir nog bra!

Slänger in några bilder på hur håret blev. Då får ni ju även se hur jag ser ut i långt hår. :)
(Blixten på min kamera gör att jag ser väldigt, väldigt blek ut på bilderna)







Kommentarer
Tom the brother

Shit vad söt du var på bilderna, syrran :) Jag är en stolt bror jag! Men du vet jo vad jag tycker om löshåret, vad du skulle göra istället är att låta det växa ut tummen upp!



KRAM!

PS: KOM HEM, NU!! Det är inte roligt längre :P

2010-10-24 00:59:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: