Happy Birthday!

Halloj!
Idag är det ingen vanligt dag, för idag är det min pappas födelsedag. Hurra hurra hurra! Hoppas du får en bra dag pappsen, för det förtjänar du! Dagen kommer firas i Helsingborg, med familj + några vänner där vi ska äta gott på en trevlig resturang. Pappa kommer och hämtar mig och min bror vid tolv tiden, sen är vi iväg några timmar. Så det är dagens planer för, för- och eftermiddagen. Närmare kvällen ska jag träffa lite vänner.

Och jag just nu sitter jag bara vid datorn, kikar lite på tv:en. Denche ligger här och myser, och väntar på mig för att vi ska ut och gå morgonrundan. Tänkte vakna till lite mer först, vakna för typ tio minuter sedan. Trött!

Men hoppas ni får en fin lördag iallafall! Kram.


Nytagenbild på mig.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: