Girlsnight

Godkväll bloggen.
Nu har jag änligen krypit ner i sängen med Denche och jag känner mig riktigt avkopplad. Har en god kopp te bredvid mig och jag slänger en blick mot tv lite då och då. Jag är ganska trött faktiskt, trota all läsk jag druckit idag. Inte alls bra för mina tänder.. men nån gång får man unna sig något! Jag tror jag ska stänga tv:en alldeles strax, sen slocknar jag nog. Känner mig inte riktigt bra heller. Tror Michelle smittat mig då hon precis haft en jobbig förkylning. Hoppas jag inte blir sjuk! Kvällen har iaf varit jätte bra. Vi var ett gäng tjejer, vi kollade på skräckfilm och hade en massa gott. En jätte härlig söndag också tjejkväll på det. Tummen upp! Men nu börjar klockan dra sig och inlägget blev ganska långt.. Nej. Nu ska jag sova. Så godnatt med er. Syns imorn! ♥


Kommentarer
Emma Lee

alltid mysigt med tjejkvällar! det är sånt man verkligen ska unna sig ofta ofta ofta

2010-10-25 10:04:26
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: