Feeling sick

Godmorgon!
Jag mår riktigt illa just nu, och min kära vovve är galen. Han springer runder och leker med sin pipleksak. Så snart kommer väl Tobias utfarandes från sovrummet och slänger den åt fanders. Iallafall, det är lördag
 idag och jag har inget planerat. Jag skulle vilja åka till center syd eller nova och kika litegranna.
Men det kommer min pojkvän inte vilja, då vi varit på dessa två ställen mycket de senaste veckorna..

Nej, jag får gå och äta något. Säkert därför jag mår dåligt. Ni får ha en fin dag mina vänner!


Take me back to the summer!


Kommentarer
Johanna

sv: Ja när jag började blogga fotade jag med min mobilkamera, men den hade bara 3,2 megapixel ;)

2010-10-16 11:02:51
URL: http://yoshnacool.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: