Efterlyst

Hello!
Var det någon mer än jag som såg efterlyst igår? Största delen av programmet rörande copy-caten eller dvs nya lasermannen som jag vet att pressen uttrycker det. Det är verkligen hemskt det som händer i Malmö. Fruktansvärt att folk, eller invandrare som denna "lasermannen" rikar sig mot, ska behöva gå och vara rädda för att gå ute. Det är så hemskt, grymt. Jag hoppas dom får fast personen som orsakar detta, och det är fort!

Nåja, över till annat. Godmorgon, hoppas allt är bra med er. Jag har precis kommit tillbaka in efter en runda med Denche. Nu sitter jag i soffan med min gosiga filt runt om mig och drickermitt morgonkaffe. Kikar lite på våra bästa år också, det drygaste programmet jag vet. Dock ganska bra och jag har följt det i många år. Men det är en väldigt utdragen och dryg serie. Nu är det reklam, då passar jag på och röka.. inte bra. Ska sluta..
Hoppas ni får en bra dag! Kram.

Morgontofflorna på och ljusen tända. Älskar det! Speciellt en kall och grå morgon.



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: