Dilemma, dilemma

sötnosar, jag har ett dilemma, dagens ilandsproblem alltså. jag har ett blont löshår, som bara ligger och skräpar. grejen är den att jag är brunett och har inga planer på att bli blond igen. så frågan är om jag ska färga löshåret, så jag kan använda det och inte släng ut drygt 500 kronor i onödan för ett löshår jag inte använder.

nå, vad tycker ni jag ska göra. färga det, eller inte? tänk, någon gång i framtiden kanske jag vill bli blond och använda mitt blonda löshår men så går det inteför att jag var dum och färgade det? asso, vad fasen håller jag på med egentligen. det är 500 kronor?! det går och köpa nytt, det är ju inte dyrt ens än gång.. let's färga det!

Här har ni mig i blond, med mitt löshår.


Kommentarer
Louise

Jag tycker du ska testa färga den eller ge de till mig AHAHAH! :D



Nä men vi hör av oss när vi kommer hem ikväll gumman! så kan vi ju ses =)

puss <3<3

2010-10-23 15:43:14
URL: http://hejlouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: