Canada Goose

Hej!
Tillbaka från tandläkaren, det blev ett snabbt besök och det gick ovanligt bra. Tillbaka igen den 9 november för undersökning av hela munnen. Blä! Iallafall. Canada Goose - Jag fick en av pappa i födelsedagspresent. Han hade beställt den via internet. Jag fick den idag och jag är jätte missnöjd. Den verkar inte vara äkta.. Eftersom jag provade en på scandinavien sports butiken i Lund och om jag minns rätt så kändes denna jackan jag fick inte alls lika puffig och mysig som den i affären. På ett vis blir jag lite glad om den är oäkta. För det innebär att pälsen jag har inte kommer från något djur. Och jag som är en sån djurvän säger egentligen emot mig själv då jag köper en jacka och bidrar med produktionen att döda fler stackars djur bara för deras pälsar. Därför är det bra om den är oäkta. Men å andra sidan så suger det ju då min pappa betalat mycket pengar för en jacka som kostar mycket, men får inget för priset. Men i vilket fall som helst, vill jag veta om den är oäkta eller äkta.

Så. Jag behöver er hjälp! Hur ser man skillnad? Hur vet jag att det är en äkta eller oäkta osv?

Kommentarer
♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: samma här, det är ju fredag :D

va göru?

2010-10-15 13:47:17
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: