Autumn

Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott inatt. Det har inte jag. Har haft riktigt ont i min mage, likt små kramper hela natten. Riktigt jobbigt! Men man överlever, känns lite bättre nu efter tabletten. Iallfall. Tobias åker idag.. redan! Tycker tiden går för fort när han är hemma. I början reagerade jag liksom på "Wow, två veckor! Det är ju skitbra och länge!" men nu är det typ ingenting. Det går alldeles för fort.. Men som tur är så har han tjänat ihop semesterdagar så han. Så som det ser ut nu kan han vara hemma på sin födelsedag, jul och nyår. Och det hade varit perfekt!

Det märks att hösten är här. Kallt, lite grått men härliga färger på marken. Härligt! Därför ska jag nu ut med min söta lilla vovve i detta höstiga väder. Hoppas ni får en fin dag. Puss på er. ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: