So strong - my inspiration

Det finns en person i mitt liv som jag inspireras av väldigt mycket. Dagligen faktiskt. Han är verkligen en bra förebild, verkligen bäst. Han motiverar mig och slutar aldrig varken tro på mig, eller säger att jag kan och ska fortsätta kämpa. Han är en vacker person, med en personlighet stor som hela jorden och med ett hjärta av guld. En väldigt ödmjuk, omtänksam och framför allt smart person. Han är duktigt på det han gör och han ger aldrig, aldrig upp. Han kommer jämt med ideér, om hur jag ska klara vissa saker osv. Han ger mig kraft, och självförtroende då han alltid berättar för mig de bra saker jag gör. Det är guldvärt. Och vilka framtidsplaner denna kille har, det är helt otroligt och jag vet innerligt att han kommer lyckas. Jag tror verkligen på honom. Ni kan inte ana vad han har varit med om. För han döljer det så bra. Han har kämpat, i hela sitt liv med både det ena och det andra. Och under de senaste åren har han haft en kamp som jag inte många hade klarat av, men som han gjorde och gör. Det han har gått igenom och det han går igenom är jobbigt, men han tar dagen som den kommer och ger inte upp. Jag har aldrig sett en sån stark vilja, eller ett sånt mod. Jag säger det allt för sällan, kanske inte alls när det gäller vissa saker. Men jag vill att du ska veta och jag skriver det här för de modet som du har, har inte jag. Så, Tom - min bror, fortsätt kämpa för du har all chans i världen att lyckas. Det finns inga hinder för dig, det enda isåfall är du själv. Och låt inte det stoppa dig. Fortsätt precis i den riktning du är på väg, och fortsätt med att inspirera mig varje dag genom att bara vara dig själv. För, för mig är du en förebild som jag inspireras av varje dag. För mig, är du gulvärd och jag vet att jag har världens bästa bror på alla sätt och vis. Jag älskar dig min bror, du är bäst! ♥


Kommentarer
Tom

Felicia, jag kan inte beskriva och förklara tillräckligt hur välbehövligt och hur jag behövde för höra något det hära. Du kan inte anan hur glad, rörd, hedrad och stolt jag blir över att få höra något i denna stil... Tack Felicia för att du finns och jag älskar dig av hela mitt hjärta, detta som du skrev betyder så mycket för mig att du kan inte nog inte förstå :) Jag kan inte uttrycka mig nog, hur väl detta kom till pass! Du är helt underbar, och tackvare detta och en människan som dig Felicia, så hjälper du mmig med att orka forsätta kämpa! Du har gett mig ny luft att få andas ut... Du är grym och du kan göra allt som du sätter dig åt att göra, tro på dig själv...Tack för att du finns! Du vet hur man säger "detta gjorde min dag" men dett gjort inte det, detta gjorde mitt år om inte flera..Återigen tack Felicia för att du finns! You've given me some new strenght! I promise you that I will give you some too! Love, Tom

2010-11-11 22:22:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: