Saturday

Godmorgon!
Bloggtorka det senaste dagarna. Har inte haft lust direkt och blogga. Men, något inlägg då och då blir det säkert. Just nu har jag iaf sjukt ont i magen, som vanligt. Denche busar omkring med sin pipleksak och mina öron värker snart. Hatar när det är oljud på morgonen. Det ska vara tyst och fridfullt, iaf den första timmen.

Idag, Lördag. Ska ha lite vänner som kommer över på pizza (?) och lite party med spel osv. Jag hoppas på en trevlig kväll vilket jag tror det blir. Ska snart ut med bebisen, sen fixa till mig. Sen ska jag iväg och fixa drickan till ikväll och lite annat gott. Ni får ha en bra lördag! Puss


"det finns inga genvägar, kämpa och fortsätta kämpa tills ditt mål är nått och stanna där"


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: