Same old story

Godmorgon!
Nu är tiden kommen. Tobias åker, och jag blir ensam. Lika tråkigt varje gång. Men lika underbart och jobbigt att sakna honom, sen kommer han hem och saknaden försvinner och tomheten fylls. En underbar känsla. Och varje gång jag möter honom när han kommer hem, efter två veckor, pirrar det i min mage som om det vore första gången jag skulle få träffa honom. Tusen fjärilar i magen och det kan bara beskrivas med ett ord. Kärlek.

When the distans do us apart. Don't cry my baby. Beacuse I've never been closer.
In your heart.



Två helt fantastiska år med dig redan mitt hjärta! Du är pusselbiten som gör mitt liv komplett.
Jag älskar dig, Tobias Jacob Hallberg. Evig kärlek till dig ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: