Optikern

Hejsan!
Gud, vad dålig jag är på att uppdatera. Men det är som vanligt, samma visa varje gång. När Tobias kommer hem så har vi så mycket att göra så jag har helt enkelt inte tid med bloggen. Vi lever ett väldigt fartfyllt, roligt och spännande liv. Och vi omringade av världens finaste människor! Och är vi inte med vänner så gör vi någonting själv. Går på bio, bowlar, åker ut och handlar eller bara ligger hemma och trivs i varandras sällskap med en film. Nej, jag är verkligen nöjd med mitt liv. Jag är glad och jag älskar det liv jag lever. Dock finns där alltid brister, fel och misstag. Men det hör verkligheten till. Utan fel lär man aldrig sig göra rätt. Det är de som är det fina med att göra fel, misstag. Man lär sig av dom och utvecklas, både som person och inviduellt. Vad mycket text det blev helt plötsligt, känns skönt och skriva lite. Eller skriva av sig kan man kanske kalla det. Underbart!

Angående rubriken. Tobias ska till optikern idag, halv 3 i Burlöv. Så dit ska vi bege oss vid halv två tiden, Louise och Oscar ska också följa med. Så jag ska snart hoppa in i ducshen, gå ut med Denche och göra mig iordning. Tänkte se om jag hittar något smycke till halloweenfesten också. Nej, nu får jag göra lite nytta.
Jag hoppas ni får en bra dag. Take care! ♥


Kommentarer
Louise

jag ska be och få tala om att jag sov väldigt skönt :D<3

2010-11-04 11:47:12
URL: http://hejlouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: