Kanske inte, nej

Jag har länge funderat på att börja träna, och gå på en specialdiet för att gå ner i vikt. Har lite överflödiga kilon på min lilla belly och vill gärna få bort dom. Det finns hur många metoder som helst! Vilket ska man välja liksom. Jag har funderat på köttmetoden, kolhydratmetoden och dom dära lite enklare då jag inte vill rasa i vikt utan bara gå ner vid magen och midjan! Soppa + vatten har jag även funderat på. Men efter att ha läst det här..


Kanske inte ens ska fundera på denna metod längre.. Usch, riktigt hemskt.


Kommentarer
Bror tycker till

Du behöver inte banta!! Det enda du behöver göra är att skipppa skräpmaten och röra på fläsket <3 :)



Tough love, from your awesome brother!!

Du är jättefin som du är! Du skulle bara veta hur vacker du är lillan :)Hade varit lite längre, hade du helt klart kunna bli modell..



2010-11-09 13:40:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: