He is beautiful, he's mine

Du är något för alla, men för mig är du världen. Jag levde i en tunnel, lång som själva evigheten. Jag trodde aldrig jag någonsin skulle kunna ta mig ut från det mörker jag vandrade i. Men när jag träffade dig Tobias, så började jag så smått se ett ljus. Längst ner i tunnlen. Idag, är mitt ljus i min livstunnel, som jag senare förstod, starkare än solen ljus på dagarna, och klarare än stjärnornas sken på natten. Du ger mig kraft, och en mening med livet. Jag andas genom dig, och bokstavligen så är du mitt hjärta. Jag varken kan eller vill leva en dag utan dig. Du gav mig mitt liv tillbaka. Du har nycklen, och du får aldrig lämna tillbaka den. Jag älskar dig Tobias!

Jag känner och jag vil,l dela hela mitt liv med dig. Framtiden är vår, och jag längtar till att få dela den med dig.
Standardcitatet i alla kärlekshistorier, men som är så sant. Du lyser upp mig dag. Hoppar du, hoppar jag.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: