Fint ska're va

Hejsan.
Dåligt med uppdatering idag. Men jag behöver inte förklara mig, ni vet ju till stor del varför det blir så. Så nu lämnar vi det ämnet och glider lite fint över till vad jag ska göra för middag idag! Jag har kännt mig väldigt kreativ dessa dagarna. Jag vill utforska, lära mig, blanda och mixa ihop saker. Igår till exempel gjorde jag fyllda paprikor. Dvs, urgräpta paprikor med köttfärsfyllning toppat med lite ost. Till det hade vi nachochips som vi doppade i en tacodippa. Och lite oliver också, för att höja smaken. Riktigt gott och väldigt enkelt att göra.

Idag däremot tänkte jag lämna köttet och äta fisk. Dagens middag blir hemmagjorda klyftpotatis (rostade) med lax och hollandiesås. Tilltugg till det blir färska sparrisar. Gott va? Hoppas, första gången jag ska göra det.. Nåja. Bilder och resultat kommer senare. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: