Den 3:e November

Godmorgon!
Allt bra med er? Jag mår helt okej, dock lite halvdåsig. Säkert bara morgonsjukan, den lider jag mycket av haha. Men iallafall. Idag tänkte vi bege oss till www.buttericks.se och kolla efter någon tuff halloween outfit. Tyvärr vart ju Tobias inte hemma den helgen de var halloween så Madde, som ska hålla i festen, vart så snäll och sköt fram det en vecka så Tobias också kan vara med. Så på lördag smäller det, och jag ser framemot det! Längtar till att få se vad alla kommer klä ut sig till osv. Nej, dette kommer bli jätte bra tror jag!

Vi ska alldeles strax gå ut med Denche sen blir det lite frukost sen sticker vi nog. Vi ska åka dit med Louise och Oscar, så det blir trevligt! Nej, nu får jag dra loss tummarna.. Ni får en jätte bra dag! Puss. ♥


Old picture. Gillar hårfärgen.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: