Däbbt i däsan

Jag har haft världens värsta natt! Jag har sammanlagt sovit ca 1 timme?! Jag har hostat, snorrat och haft så sjukt ont i ryggen så det inte är sant. Nu äntligen efter värktabletter, hostmedicin, pumlicort (astma-medicin) halstabletter och c-vitamindryck mår jag lite bättre. Fortfarande "dåsig" men bättre. Men inte nog med att jag är sjuk. Tobias kommer hem idag, men hans tåg stter fast i Linköping.. Kan denna dagen bli värre? Jag som väntat ivrigt på att Tobias sa komma hem, och nu får vänta ytterligare i flera timmar! Nej, det är fan ingen bra dag idag, jag vill bara gå i ide och sova bort hela denna kassa skit dagen.. Nåja. Får väl göra det bästa av situationen och fördriva tiden. Först, ett varmt bad med te och tycka-synd-om-mig-själv tankar. Sen fortsätta titta på one three hill, som kära Louise har fått mig att bli beroende av. Hoppas ni har och får en bättre dag än jag.. Hejdå.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: