Almost the..

Godmorgon!
Har fått mina provsvar från doktorn nu. Inget vidare kul besked. Jag är allergisk mot både katter och kvalster. Kvalster är väl no problem egentligen, förrutom att där har vi svaret på varför jag inte kan andas på nätterna. Men katter?! Jag älskar katter, vi har fyra vuxna långhåriga perserkatter hemma + 5 kattungar, också perser. Jäkligt tråkigt. Mamma var rent förstörd när hon ringde och berättade det. "Nu måste vi gör av med alla" sa hon samtidigt som hon grät. (Min mamma är ganska sjuk och arbetar inte, så hon går bara hemma och har ont nästan alltid. Förrutom mig och min bror, (då jag inte ens bor hemma längre) så har hon bara våra katter. Dom är liksom hennes bebisar, hennes ork. Aldrig att jag skulle ta det ifrån henne, aldrig! Nej mammsen! Du behöver aldrig oroa dig. Du kommer alltid få ha dina bebisar. Lovar, ♥

Nu ska jag lägg mig ner, här i soffan och mysa med Denche. Ha en fin dag! Kram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: