Tillbaka!

Hejsan min kära och efterlängtade blogg!
Nu är jag äntligen tillbaka igen efter hela 2 veckor och 2 dagar! Nu kommer jag ha tillgång till en dator, hur länge vet jag inte men jag lovar att uppdatera så mycket som möjligt. Just nu sitter jag i vår lägenhet som vi flyttat in i. Jag och min underbara svärmor fixade hela lägenheten, tapsera osv. medan Tobias var till sjöss. Och i tisdags började vi flytta in alla sakerna och nu har vi ett hem! Dock behövs här dekoreras lite till och annat smått behöver vi också. Men har är jätte fint, trevligt och väldigt behagligt att bo! Det kommer bli skitbra (Y)

Nu ska jag vidare in i badrummet för att fixa till mig lite sen sticker jag och Tobias till IKEA för att handla en skohylla, nattduksbord osv. Jag kommer skriva många inlägg under dagen... tror jag, håll utkik!
Ha världens bästa dag och njut av vädret.

Love

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: