Tagga ner med sockret vaaaa

Godkvälls.
Har precis kommit hem efter att ha varit hos kära svärmor. Där blev vi bjudna på hennes hemmagjorda äpplekaka och den var supergod. Och till det blev det kaffe och hon ordnade en jätte god cappucino (stavning?) som hon vet jag älskar! Känns som om jag får börja trappa ner på skräpmat, godis och likaså kakor. Jag äter alldeles för mycket skit just nu... Min bikini ser precis likadan ut som den på "min specialK-reklamen" Ni vet den röda som rynkar ihop sig som en djävul på sängen, ajaj inte bra...

Slänger in någon bild på svärmors goda äpplekaka och cappucinon!
En sak till. Fler bilder på lägenheten är fixade, så dem laddar jag upp imorgon! Godnatt för mig.

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: