Shopping

Hej!
Nu är jag tillbaka från Center Syd och det blev givetvis en del saker med hem. Köpte en jätte söt lång tunika på Gina Tricot för 149kr, köpte även ett par svart långa tight till eftersom de sa i affären att de inte får in fler långa nu under sommaren. Så nu la jag till ett par till i mitt lilla lager så jag har så jag klarar mig, utan långa tights är jag typ sne-pe... Jag köpte också jätte söta lösnaglar! Rosa, såklart, med jätte söta blommor på. Kommer passa bra till klädsen ikväll. Och det bästa köpet idag var ju 3 par skor för 198 kronor! Vilket jädra kap, HALLÅ 3 PAR SKOR FÖR UNDER 200 KRONOR! Jag är supernöjd! Två söta tygballerina och ett par korta "converse" liknade skor, vita.
Dagens shopping får en 10:a!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och börja göra mig redo för kvällen. Halv 7 kör vi och jag har en del att göra innan dess. Jag uppdaterar och lägger in roliga bilder sent ikväll, om jag orkar.. eller imorgon.
Men jag önskar er alla en trevlig fredagskväll iallafall, men glöm inte och ta hand om er.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: