Movienight

Godkväll.
Vi har precis kommit hem efter en tur i Furulund och träffat vänner. Som vanligt blev det snack och mycket skratt. Blev även bjudna på 18-års fest på fredag. Min gamla klasskamrat (från 7-9:an) Oscar fyller nämligen år! Ännu en av mina vänner som är 92:or som jag som fyller år i början av året. Tråkigt, eftersom ingen kommer tycka det är kul att gå en vända till puben med mig när jag fyllt 18 för då har ju alla typ gort det 150 gånger... haha!

Tobias sitter och spelar och jag skriver här, ska göra en del saker till på datan sen ska vi titta på film. Japp, ikväll blir det filmkväll men jag har ingen aning om vilken vi ska se. Vi har ett dussin och välja mellan...
Skriver ett godnatt inlägg efter filmen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: