Lunch

Jag och Tobias har precis käkat en jätte god lunch! Vi åkte inom Carolas Café i Furulund och köpte oss varsin räkmacka gjord av Madde. Måste säga att dem var riktigt goda och mäktiga. Bra gjort Madde! ler

Besöket hos doktorn gick hyffsat bra. Eller oväntat bra kan jag mer säga. Ska byta både insulin och dos, till ett mix insulin som pensionärer använder? Haha, lite ironiskt faktiskt. Att det är ett insulin för äldre männsikor beror på att de äter kombinerat och på bestämda tider. Och nu ska jag tydligen också börja med det... Men jag tror det kommer passa mig bättre. Endast 3 sprutor om dagen!! Otroligt härligt! För novorapiden som jag har nu ska jag ta så fort jag stoppar något i munnen, i matväg... vilket kan bli upp mot väldigt många sprutor dagligen. Tänk er själva, en spruta VARJE GÅNG ni äter något, bara såsom en jordgubbe! Sån jäkla lättnad.. Förhoppningsvis blir allt bra..

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: