Love today, goodbye tomorrow

Godförmiddag! Allt bra?
Jag mår helt okej idag. Dock hostar jag ganska mycket, rethosta och är bara allmänt känslig. Men, det är jag när jag har min lingonvecka. Jag har precis tittat på Twilight, new moon. Den är så bra! Längtar till Eclipse kommer ut, har hört att den ska vara ännu bättre. Tobias ligger fortfarande och sover. Jag tänker låta honom göra det till han vaknar själv eftersom han åker till Stockholm och börjar jobba igen imorgon. Och passen han har är ju inte dem bästa, ganska långa pass, korta sovtimmar osv. Jag kommer krypa in i mig själv under de 2 veckorna han är borta och tycka synd om mig själv. (Haha nej, skämt och sido.)
Men idag tänkte vi bara vara hemma och spendera den sista dagen med varandra. Blir god mat, film och godis framåt kvällen. Kanske någon kul aktivitet också, bara jag och Tobias. Tänkte gå och lägga mig i en varmt bad nu och samla tankarna lite och drömma mig bort. Behövs. Vi hör givetvis senare! Ha en trevlig söndag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: