klipp och färg

Godkväll bloggen!
Jag har precis ätit middag. Blev resterna från igår. Det är ju inte så lätt att veta exakt hur mycket mat man ska göra på bara två personer. Jag och Tobias tycker båda om mat och äter inte speciellt lite...haha. Men iallafall, det blev mos och några köttbullar kvar sen igår så jag stekte både mos och fler köttbullar! Har ni ätit stekt mos någon gång? Skitgott!

Jag var tidigare idag hos frissan. Bestämde mig för att klippa håret igen, kort.. Jag trivs bättre i det och de flesta tycker att jag passar bättre i det än i långt. Dock fick både jag och min kusin Michelle vänta i hela 2 timmar på att bli klippte. Vi var dem enda som var där, och dom jävlarna gick in och fika! I två timmar(!!) Men, resultatet blev bra, kanske värt väntan...
Nu håller jag på att sätta pricken över i:e. Nämligen färga mitt hår chokladbrunt som hårfärgen hette. Jätte snygg hårfärg, sitter med det nu och ska ha i det i ca en kvart till. Tobias har köpt ett nytt spel så ni kan ju själv förstå vad han gör...
Gud, vad långt inlägg det blev. Avslutar nu, hejdå!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: