Bye my dear

Godmorgon bloggen och alla bloggläsare!
Jag vaknade för en liten stund sedan och sitter här nu med mitt morgon kaffe i handen. Vädret är super och jag känner mig pigg. Dock suger allt ändå eftersom Tobias åker om 2 timmar drygt. Så jag ska inte utnyttja tiden genom att sitta här, ska gå och vara med min älskling nu!

Jag önskar er en fin dag och fina dagar framöver. Som sagt, jag skriver så fort jag får tillgång till en dator men annars har jag en liten paus från bloggen... Ha det fint så ses vi när jag är tillbaka!

( Jag vill bara önska min älskling all lycka i världen nu på den nya båten! Allting kommer gå jätte bra och du kommer klara jobbet galant. Ha det så bra mitt hjärta, jag älskar dig! )

 
Här sitter jag med mitt morgonkaffe. Nyvaken och jätte snygg i håret, ha-ha ^^

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: