Bed'n baby

Nu är klockan halv elva och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen med min gosiga babybias. Just nu sitter vi och kollar på my name is earl men mina ögon sluter sig konstant så... Imorgon blir det många roliga inlägg. allt från mina goda, enkla muffins till hur rättegången gick. Jag är lite nervös faktiskt, för jag har aldrig varit på rättegång förut. För er som undrar så är jag inte kriminell, ha-ha. Jag, Tobias, Michelle, David och Gustav blev för två år sedan hotade och jagade, även förföljda och en massa annat. Detta har äntligen kommit från till en rättegång som sagt blir av imorgon. Pengar är inga av oss ute efter, vill bara få det löst och vara säkra på att de inte kommer efter oss igen eller dyligt.

Men nu ska jag sova. Godnatt och sovgott vänner. Ses imorgon, hugs


By the way. Såhär blev mitt hår. Ganska nöjd faktiskt! Godnatt..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: