Ååånääää..

Hejsan.
Allt bra? Hoppas det. Jag själv? Jo, jag har åkt på världens förkylning... Även bihålorna och öronen värker. Riktigt tråkigt, jag hatar att vara förkyld! Näsan rinner, halsen gör ont.. kan inte ens svälja. Bläää på detta
För övrigt är väl allt som vanligt. Dag 6 i lägenheten och jag och Tobias stortrivs. Här är jätte mysigt och framför allt roligt. Roligt att sköta allting själv faktsikt, handla mat, diska, laga mat osv. Men undra hur länge det är kul? Haha, fnissar. Min dag ser ut som så att kommer ligga hemma hela dagen och vila, ta det lugnt och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Ska gå och se om jag kan klämma i mig lite frukost...försöka iallafall.
Ha en fin dag min vänner.


Längesen jag laddade upp en bild ju. Här är jag iaf, sjuk och eländig...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: