25 Maj ;

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår fortfarande inte bra, rent faktiskt så mår jag nog sämre idag än tidigare. Mår mycket mer illa idag, ont i huvudet och känner mig allmänt dåsig. Får ta mig till doktorn imorgon... Om ca 15 minuter sticker vi till Landskrona, på rättegången. Jag har ingen aning om vad som väntar, vet absolut ingenting om sånt men det går väl säkert helt okej. Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och packa handväskan. Lille David följer också med såklart!

Jag skriver så fort vi är hemma igen. Men ha en bra dag mina vänner (:

 
Såhär ser jag ut idag. Jag tänker dock inte klä upp mig för en rättsal, nope! Jag går i det jag trivs bäst med, svarta tights med en mysig tjocktröja.

Kommentarer
melinda

haha, du skulle sagt till mig att du var i landskrona, jag går ju i skolan skitnära där du var :D

2010-05-25 19:30:58
URL: http://mehlinda.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: