1/5 2010, dagen efter

God förmiddag!
Allt bra efter igår? Bakfulla, illamående kanske? Jag mår prima nu, vaknade med världens känning (lågt blodsocker) det är nämligen så att alkoholen höjer blodsockret först sen sänker det de och oftast så vaknar jag med en känning då. Men jag hade skit kul igår iallafall. Nog den bästa valborg jag haft! Först var vi hos Feffe och firade henne, grillade med musik och bara latjade. Riktigt roligt med jätte fina människor! Sedan drog vi vidare till furulund hem till Nina och var där ett par timmar, sång och dans, jag hade skitkul! Sedan stack vi hem eftersom vi skulle upp tidigt idag och fixa med biljetterna, packning osv. eftersom Tobias åker ju till Stockholm imorgon och börjar jobba.
Men tack alla som gjorde min valborg till den bästa!

Slänger in någon bild, fler kommer senare.

 
Outfiten för gårdagen och söta Tobias.
 
Jag och Evelina och Anna och Josefin på andra bilden.
 
Feffe, Niklas och Dennis som gör "Kävlingeposen" hHAaah
 
Becci och Nino, kärleksparet. Andra bilden är Theo med underbart söta Elektra.
 
Min kusin var givetvis också där men fick ingen bild på henne så får ta en från nyår, men jag & kusin.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: