Vad dålig jag har blivit...

Hah, hej och godförmiddag!
Har märkt att jag blivit dålig på att uppdatera under kvällen. Får väl se till och bättra mig eller vad säger ni?

Iallafall:
Jag hade en kul kväll igår med Evelina, Baby, Dennis och Robban! Blev musik och mys sedan ut på en runda och en vända till Max och käkade lite. En trevlig lugn och skrattfylld kväll och jag tackar er vänner för det!
Söndag och har precis städat här hemma hos Tobias. Katarina och Micheal (tobbes föräldrar) kommer ju hem idag, och efter denna helgen behövs det röjas undan!
Imorgon åker Tobias och jobbar igen... buhu. Och jag som är ledig?
Slår aldrig fel att han ska jobba på mina fridagar, det suger!
Slänger upp lite bilder sen gårdagen här nedan.
Ha en fin dag!








Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: