Utan min älskling

Hej!
Har precis kommit hem efter att ha sagt hejdå till Tobias. Han kommer hem först om en vecka och jag längtar redan efter honom. Men så är det väl i jobblivet.. speciellt om man är sjöman, lite ovanligare tider och mycket jobb hela hela tiden. Jag ska i min ensamhet städa mitt rum, ordentligt! Sedan lägga mig ner i sängen och koppla av med en bra film.
Börjar även på mitt egna lilla schema idag - träningsschema! Platt och fin ska man vara till sommaren och eftersom det är bara drygt 3 månader till dess får jag sätta igång nu! Hoppas alla får en bra dag, jag är ledig så  självklart kommer min dag vara perfekt!
Take care


Bilden är bra! För att jag lyser upp av solen underbara och varma strålar!
Kom igen min bästa vän..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: