Uppe med tuppen

God härlig morgon!
Fint väder idag eller hur? Det är underbart när vädret är det rätta. Våren börjar komma och om några månader är det sommar och då är det sommaren 10 som gäller! Tror inte jag är ensam om att längta... eller?

Jag gick upp runt 7 idag, vet inte varför? Vill inte stressa, skönt att kunna ta det lungt speciellt på morgonen.
Ska om en halv timme kila ner till stationen och ta tåget 09.00 med Dennis.
Dagens lektioner är vård och omsorg sedan matte. Har egentligen gympa men jag orkar inte vara med så jag drar hem efter matten! Så är hemma runt 2 idag, och har god tid på mig att fixa inför kvällen.

Så, jag önskar er alla en fortsatt trevlig och skön vårdag!
Puss



"Repriskläder" samma tjocktröja idag, vafan!!

Kommentarer
melinih

var går du i skolan? :)

2010-03-05 13:25:13
URL: http://mehlinda.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: