Torsdag och engelskaprov

Godmorgon läsare!
Hoppas ni alla sovit gott. Jag har bara legat och vändigt och vridigt mig hela natten. Men jag är uppe nu, och är nått så när pigg. Idag ska jag ta tåget till skolan 09.26 med Dennis. Första lektionen har vi svenska, sen därefter har jag glömt hela schemat... Men jag har i vilket fall som helst engelskaprov idag någon gång under dagen så wisch me good luck!

Sitter ju nu och myser framför datan i min nu tjocktröja som jag älskar. Idag är en mjukisdag - liksom alla dagar nu ska se ut! Älskar och gå i mjukis oooh! Ska gå till tåget om cirka 40 minuter så jag har god tid på mig.
Men nu får jag se till och käka lite frukost - man kan inte arbeta på tom mage!
Hörs senare, PUSS


Inget smink idag - SKÖNT!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: