Sweet pommy

Först och främst vill jag säga att jag hatar att man måste ha rubriker, iallfall just idag. Det är inte alltid så lätt att komma på en passande rubrik till det man ska skriva och självklart vill man ha lite variation när det gäller rubriker för annars blir det ju enformigt och tråkig! BLÄÄÄ PÅ RUBRIKER IDAG!
Men annars, god förmiddag läsare. Hoppas allt är bra med er! Jag är fortfarande sjuk, dock är själva förkylningen bättre än igår men istället har jag fått ont i mina öron. PANG så mitt högra öra i morse och jag brast ut i gråt, jädrar vad ont det gjorde. Ingen tid hos doktorn idag så jag får ringa imorgon. Så ännu en tycka-synd-om-mig dag, sängen blir min bäsa vän idag också. Snart får jag trevligt besök av Evelina blir väl en liten fika här hemma med kaffe och kaka! Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka skölja bort min sjuka...
Ha en fin dag!


Gömmer mig i bamsetröjan - but this is me today!

Kommentarer
Anonym

Fint :)

2010-03-25 15:12:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: