Strålande väder - skolan

Godmorgon!
Klockan är nu exakt 09.17 och jag ska snart hoppa in i duschen. Försov mig givetvis så Tobias kör mig till skolan så fort jag är klar. Dagens lektioner är svenska, matte, engelska, medicinsk grundkurs och vård och omsorg. Matten kan man ju radera ut från hela skolsystemet! Hatar matte men dem andra ämnena är helt okej och faktiskt roliga. Härligt väder är det idag också och det tycker vi om. Våren börjar nalkas nu!

Nej, nu får jag se till och hoppa in i duschen.
Ha en bra dag allesammans! Kramen

Kommentarer
melinih

Jag håller med om att matte borde försvinna, jag hatar också det! Jag bara failar och förstår inte. :P

2010-03-03 18:23:13
URL: http://mehlinda.blogg.se/
Jag

Eller hur, vad ska man med alla knepiga tal? Det räcker ju med plus, minus och gånger typ och lite delat med haha :P

2010-03-04 08:32:46
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: